yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

5 Kasım 2010 Cuma

Maraş'tan bildiriyorum :)

Maraş(tan yeni geldim. K.Maraş'ın en iyi oteli (gidenlere tavsiye edilir) Saffron Hotel'de
şefin kendi elleriyle yaptığı Maraş dondurmasını ve fıstığı bol baklavayı yerinde denedim,
Maraş'tan bildiriyorum:
Keçi sütünden yapılan Maraş Dondurması ve fıstığı bol çıtır çıtır fazla pişmemiş baklavanın
(bu çok önemli, maraşlılar eğer çok kızarmış olursa baklavayı yemiyorlar)
tadı damağımda kaldı :))
Saffron Hotel aşçısının ellerine sağlık (kendisinin başka maharetleri de var
onları da bilahare göstereceğim efendim.

Hiç yorum yok: