yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

3 Ekim 2013 Perşembe

simit...

Simit her öğün yiyebileceğim ve asla bıkmayacağım birkaç yiyecekten biri... Ama sokak simidi olacak, iyice kızarmış hatta hafif yanmış, bol susamlı sokak simidi... Ben simidi sade de çok severim ama beyaz peynir, domates ve taze nane ile... Hele ki sıcak simit almişsanız, hele ki sabahsa, yanında yeni demlenmiş tavşan kanı bir çay varsa... Ben simite hep çok özenerek hazırlarım aşağıda hazırladığım birkaç sunumu sizinle de paylaşıyorum... Daha fazla anlatamayacağım, gidip simit alıcam :))













Hiç yorum yok: