yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

3 Ekim 2013 Perşembe

çocuklugumdan bir lezzet, yumurtalı ekmek...

Ben sanmıyorum ki sevmeyen olsun... Küçükken anneniz size yapmadı mı... O ailece yenen, neşeli kahvaltıların en lezzetli konuklarından, annelerin bayat ekmekleri değerlendirmek için geliştirdiği (uydurduğu demek istemedim :)) muhteşem bir icat :) Ben yanında beyaz peynir ve salam veya jambonla yemeyi seviyorum ama reçelle yemeye bayılanlar kadar nutellalı yiyenler de çoğunlukta. Nasıl yerseniz yiyin, bu lezzetler unutulmasın, siz de sevdiklerinize çocuklarınıza yapın...
Çok basit: Yiyecek kişi sayısına göre yumurtayı biraz derince bir kaba kırın, çatalla veya çırpıcıyla iyice çırpın ama bu aşamada tuz eklemeyin, kesilir ;). Daha sonra bayat ekmeklerinizi çok ince olmayacak şekilde dilimleyin ve çırptığınız yumurtanın içine iki tarafı da tamamen bulanacak şekilde yatırın ve çıkarıp önceden kızdırdığınız ayçiçek yağında çift taraflı kızartın, Kızgın yağda kızartırsanız fazla yağ çekmez ama yine de çıkarıp bir kağıt havlu üzerine sonra tabağınıza almanızı öneririm. Sonrasında sunumu size kalmış, ben kendi yaptığım iki sunumu aşağıda paylaşıyorum.
Afiyet olsun...












Hiç yorum yok: