yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

3 Ekim 2013 Perşembe

bol taze otlu mücver...

Mücver en sevdiğimiz sebze yemeklerinden ama bazen kızartma yapılıyor diye yemek istemeyenler olunca fırında yapalım o zaman dedim :) Biliyorum adabına ters! Ama deneyelim görelim kızartma düşmanlarının da gönlü olsun dedim :)
Kabakları derin bir kaba rendeliyoruz. Rendelediğimiz kabakları hafifçe sıkıp suyunu süzüyoruz ki cıvık olup da unu fazla almasın. Daha sonra yarım demet dere otu, maydanoz, 3 sap taze soğan ve birkaç yaprak da taze nane ekliyoruz. Bu karışıma bir yumurta kırıyoruz ve beyaz peynir ekliyoruz, isteğe göre kaşar peynir de koyabilirsiniz, tuz-karabiberi de ekleyip karıştırıyoruz. Karışımın yumuşaklığına göre yeteri kadar un ekliyoruz ve önceden yağladığımız fırın kabına bu karışı döküyoruz. Önceden ısıtılmış fırına atıyoruz, üzeri hafif kızarmaya başladığında rendelenmiş kaşar peynirini döküp pişirmeye devam ediyoruz. Pişip pişmediğini bıçakla arada kontrol ederek fırından alın. Yanında naneli yoğurtla servis edebilirsinz çok yakışıyor, tavsiyemdir...






Hiç yorum yok: