yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

3 Ekim 2013 Perşembe

ananaslı, köri soslu tavuk...

Size çok kolay hazırlanan ama çok havalı bir yemek tarifi vereceğim, hemen yazın :)) Ananaslı, köri soslu tavuk. Ben bu tip yemekleri tavuğun but kısmından yapmayı tercih ediyorum çünkü benim için yemekte en önemli şey lezzettir, diyet olması değil ;) Yarım kilo kuşbaşı doğranmış tavuğu soğanla kavuruyorum, ben arpacık soğan kullandım daha lezzetli ama beyaz normal soğan da olur, biraz kavrulunca içine kırmızı ve yeşil biberleri irice doğrayarak katın, tavuklar iyice pişene kadar derin bir tavada çevirin bu aşamada ananasları ekliyoruz, ben konserve olarak kullandım ve onlar yuvarlak halkalar olarak çıkıyor konserveden onları her birini altıya bölerek 2 halka ekledim (ananas bulamazsanız ya da sevmiyorsanız ya da ne gerek var canım diyerek tercih etmiyorsanız :) kuru kayısı da çok güzel oluyor) ve köriyi ekleyin yine biraz çevirip çok fazla olmamak şartıyla krema katın ve en son ben yemeğin içinde lezzetini sevdiğim için kuş üzümü ekledim, tercihinize kalmış :) Yemeğimiz hazır... Yanına arpa şehriye pilavını çok yakıştırıyorum, öyle servis ettim bu da tercihinize kalmıs. Hamaratlığım tuttu bir de roka salatası yaptım ve şeftali ekledim, mevsimine göre salatalarınıza meyve ekleyin, gayet eğlenceli bi durum :) Afiyet olsun, parmaklara dikkat!













Hiç yorum yok: