yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

3 Ekim 2013 Perşembe

Bodrum yemekleri...

Bu yaz, 2 seneden beri ilk kez tatil yaptım ve 5 günlüğüne Bodrum'a gittim. Maalesef gitmeden önceki 10 günü, neden kaynaklandığını bulamadığımız bir alerjik reaksiyonu tedavi etmeye çalışarak, tuz ve birçok sevdiğim şeyin yasaklandığı korkunç bir diyetle geçirmek zorunda kaldım ve tabii bodruma gidince acısını çıkardım :))
Tatilde olunca hep yemek, içmek istiyor insan, zaten yemeği seviyorum iyice abarttım ama Bodrum'u çok iyi bilen bir arkadaşımın tavsiyeleri ve rehberliğiyle, gerçekten çok güzel yerlere gittik bunların arasında aşağıda fotoğrafı da olan Ortakent'teki Köşem Restaurantı unutmam mümkün değil. Çok lezzetli yemekler yedik, bunlardan en sevdiklerimi, kabak çiçeği dolması, ahtapot salatası, tereyağında karides, midye dolmayı burada sizinle de paylaşıp "yaz gelse de yine tatile gitsek" şeklinde konuyu bağlıyorum :)) Bana bir Lyncburgh Lemonade lütfen :)














Hiç yorum yok: