yemekleri bir de benim gözümden görün

Bugüne kadar çektiğim tüm yemek fotoğrafları ve bundan sonra çekeceğim yeni fotoğraflar, hep baktığımızın ötesini görebilme merakımdan. Sadece bakmamak, baktığımızı görmek, gördüğümüzü farkedebilmek benim amacım. Tabii yemek yapmayı, yemeyi ve fotoğrafını çekmeyi de çok sevdiğimi söylemeye gerek yok.
Siz de kendi çektiğiniz yemek fotoğraflarınızı, günün fotoğrafı köşesinde yayınlanmak üzere gönderebilirsiniz, bu da blogumuzun bir hizmetidir :))
Bu arada fotoğrafları izinsiz kullanmak yasaktır benden söylemesi.

19 Mayıs 2011 Perşembe

Bayramlık tiramisuuuuuu




Tiramisu yapma fikri aslında cupcake yapımından çıktı çünkü
dün yaptığım çok fazla sayıdaki cupcake'i tüketemeyince
ben de o kekleri tiramisunun taban keki olarak kullanmaya karar verdim :)
Şu şekilde yaptım:

TIRAMISU

Evde kalmış keklerinizi (ya da hazır taban kekleri de kullanabilirsiniz) benim
yaptığım gibi cup bardaklarına ya da herhangi bir pasta tabağına
kahveli suda ıslatarak dizin.
Bir kapta 4 kaşık un, 4 kasık şeker, 2 yumurtanın sarısını karıştırın,
buna 2.5 su bardağı sütü yavaşta katın ve mikserle pürüzsüz hale getirinceye kadar çırpın.
Bu karışımı muhallebi kıvamında pişirin ve ılınmaya bırakın. Ilınınca 1 paket
labne peynirini bu karışıma mikserle yedirin.
Dizdiğiniz kek katının üstüne bu muhallebiden dökün araya tekrar bir kat kek
sonra tekrar muhallebi koyarak bitirin, üzerine de kakao serpin.
Dayanacak gücünüz varsa soğuyana kadar bekletin :)
afiyet olsun.

Hiç yorum yok: